مرکز تلفن دیجیتال چیست؟

مرکز تلفن دیجیتال اینترنتی چیست؟

مرکز تلفن دیجیتال یک سیستم سانترال مرکزی با قابلیت های فراوان می باشد که به جای نصب و راه اندازی در مرکز شما ، در یک فضای ابری امن نگهداری می شود که اصطلاحا به آن Cloud PBX  می گویند.

مرکز تلفن دیجیتال ، علاوه بر امکانات کامل یک سانترال قوی ، قابلیت های پیشرفته تری را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد.



۳ دلیل برای انتخاب مرکز تلفن دیجیتال

کاهش هزینه های راه اندازی

از مهمترین ویژگی های مرکز تلفن دیجیتال ابری کاهش هزینه های خرید تجهیزات و امکانات راه اندازی سیستم های سانترال و تعمیر و نگهداری آن می باشد

حذف محدودیت جغرافیایی

در هر زمان ، فقط با دسترسی به اینترنت می توانید تلفن های سازمانی و داخلی های شرکت خود را پاسخگو باشید . یعنی شرکتی به وسعت ایران

دور کاری

از مهمترین ویژگی های مرکز تلفن دیجیتال ابری ، راه اندازی بستر دورکاری جهت کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به کارها می باشد.



قابلیت های مرکز تلفن دیجیتال

  • تماس همزمان ورودی و خروجی به تعداد دلخواه
  • منشی تلفنی ، تلفن گویا، منو صوتی یا IVR
  • ضبط مکالمات تلفنی
  • صف انتظار تماس یا کال سنتر
  • پیامگیر صوتی (فارسی) و ارسال به ایمیل
  • نرم افزار گوشی های اندروید ، اپل IOS ، ویندوز
  • تعریف تلفن‌های داخلی
  • گروه تماس - Ring Group
  • گزارشات متنوع
  • ارتباط با CRM و سایر نرم افزار های سازمانی
  • انتظار مکالمه
  • کنفرانس تلفنی سه جانبه صوتی و منشی تلفنی نرم افزاری
  • انتقال مکالمات بر اساس تماسهای داخلی یا خارجی، زمان تماس، تماس گیرنده…
  • داشتن امکان توزیع تماس های تلفنی
  • محدود کردن شماره های قابل تماس بر اساس گروه های کاری


به آسانی صاحب مرکز تلفن دیجیتال ابری شوید

۱ - خرید شماره تلفن

شماره دلخواهتون رو انتخاب کنید. تعداد ورودی و خروجی همزمان رو مشخص کنید

۲ - ضبط منشی تلفنی

متن مورد نظر برای منشی تلفنی (تلفن گویا) رو در اختیار ما قرار بدید

۳ - ساخت داخلی ها

تعداد داخلی مورد نظر و سیاست های ورودی و خروجی رو به ما اعلام کنید

۴ - نصب و آموزش

مرکز تلفن به صورت آنلاین یا حضوری به کارشناسان آموزش و راه اندازی می گردد

۵ - تماس از هر مکان

شما صاحب بزرگترین دفتر کار در ایران هستید. در هر نقطه ای در دسترس هستید

۲ - ضبط منشی تلفنی

متن مورد نظر برای منشی تلفنی (تلفن گویا) رو در اختیار ما قرار بدید

۴ - نصب و آموزش

مرکز تلفن به صورت آنلاین یا حضوری به کارشناسان آموزش و راه اندازی می گردد

۱ - خرید شماره تلفن

شماره دلخواهتون رو انتخاب کنید. تعداد ورودی و خروجی همزمان رو مشخص کنید

۳ - ساخت داخلی ها

تعداد داخلی مورد نظر و سیاست های ورودی و خروجی رو به ما اعلام کنید

۵ - تماس از هر مکان

شما صاحب بزرگترین دفتر کار در ایران هستید. در هر نقطه ای در دسترس هستید



چرا مرکز تلفن دیجیتال

کاهش هزینه‌ها و حذف سرمایه گذاری

با خرید مرکز تلفن دیجیتال بسیاری از هزینه های سنگین خرید تجهیزات را پرداخت نخواهید کرد

ارتقای آسان

هر گونه تغییر در تعداد داخلی ، تماس همزمان و ارتقای سیستم به راحتی امکان پذیر است

پویایی ، تحرک ، جابجایی

به راحتی و در هر کجا پاسخگوی مشتریان خود باشید

عدم نیاز به دانش فنی

استفاده از این سیستم نیاز به دانش فنی نداشته و به راحتی قابل استفاده است

بزرگنمایی در چشم مشتریان

با پرداخت هزینه های بسیار کم می توانید از بهترین امکانات روز  سانترال های گران قیمت دنیا بهره مند شوید و خدمات خوبی به مشتریان خود عرضه نمایید.

پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی ۲۴ ســاعته در ۷ روز هـفته و ایام تعــطیلات



قیمت پکیج های مرکزتلفن دیجیتال

فعال سازی آنی سامانه پیامک در کمتر از چند دقیقه …

پکیج یک

۱,۹۷۵,۰۰۰ هزار تومان سالانه
  • خط تلفن ثابت
  • ۵ داخلی (کارمندان)
  • ۱ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج دو

۲,۳۷۰,۰۰۰ هزار تومان سالانه
  • خط تلفن ثابت
  • ۵ داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج سه

۲,۸۵۰,۰۰۰ هزار تومان سالانه
  • خط تلفن ثابت
  • ۱۰ داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج چهار

۳,۵۵۰,۰۰۰ هزار تومان سالانه
  • خط تلفن ثابت
  • ۲۰ داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج پنج

هزار تومان سالانه ۴,۶۵۰,۰۰۰
  • خط تلفن ثابت
  • ۳۶ داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج شش

هزار تومان سالانه ۶,۸۵۰,۰۰۰
  • خط تلفن ثابت
  • ۱۰۰ داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

پکیج هفت

هزار تومان سالانه ۸,۱۵۰,۰۰۰
  • خط تلفن ثابت
  • نامحدود داخلی (کارمندان)
  • ۴ تماس همزمان
  • تلفن گویا
  • ضبط مکالمات
  • صف انتظار
  • ارسال گزارشات از طریق تیکت
  • فایروال
  • پشتیبانی یکساله
  • پنل پیامک
  • صندوق صوتی
  • آهنگ انتظار / تبلیغات انتظار
  • کنفرانس تصویری

* لطفا قبل از خرید پکیج ها موارد ذیل را به مشتری اعلام نمایید *

  • قیمت خط تلفن به صورت مجزا محاسبه شده و فقط یکبار پرداخت میشود
  • کلیه پکیج های بالا به صورت اجاره ای میباشد
  • در صورت استفاده از مودم های مبین نت جهت برقراری تماس باید ip-static خریداری شود
  • امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود دارد
  • بستر های استفاده بر روی تلفن تحت شبکه ، مودم های مبین نت ، لپ تاپ ، تبلت ، گوشی موبایل و گوشی آنالوگ(در صورت استفاده از مبدل) میسر میباشد
  • استفاده از این خطوط بر روی موبایل توصیه نمی گردد (به دلیل برقراری تماس بی کیفیت)
  • در صورت استفاده از کامپیوتر ، لپ تاپ یا گوشی تحت شبکه بایستی زیر ساخت شبکه (کابل کشی ها و.. ) محیا باشد

تماس رایگان

شماره خود را وارد کنید تا رایگان با شما تماس بگیریم