چرا دورکاری اینقدر در میان کارمندان و کارگزاران محبوب شده است ؟

به اشتراک بزارید :

در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید

اولین و اصلی‌ترین علت محبوبیت دورکاری،‌ به صرفه بودن این روش و هزینه پایین آن است. این به صرفه بودن هم برای کارمند و هم کارگزار صدق می‌کند. فرد دور کار هزینه ای برای رفت و آمد روزانه پرداخت نمی‌کند و به آسانی می‌تواند وظایف خود را در هرجایی انجام دهد. از دید کارگزار نیز به کارگیری نیرو‌های دور کار بسیار مقرون به صرفه است. حقوق ماهیانه دورکاری نسبت به کارمندان حاضر در شرکت به صورت تمام وقت پایین‌تر است. همچنین هزینه‌های جانبی مانند بیمه، تجهیزات، سیستم موردنیاز کارمند و غیره نیز حذف خواهد شد. همچنین سازمان هزینه کمتری را برای تهیه ملک و امکانات متقبل خواهد شد.

 

دورکاری افراد را از محدودیت‌های شرکت‌های مختلف دور می‌کند و به آن‌ها امکان پیشرفت و کسب درآمد بیشتر را می‌دهد. بسیاری از افراد ممکن است کار کردن در محیطی با قوانین خاص و ساعات کاری مشخص را دوست نداشته باشند. دورکاری بهترین انتخاب برای این افراد است و می‌توانند رئیس خود باشند و با مدیریت زمان، وظایف خود را در زمان مقرر به شرکت‌ها تحویل دهند.

البته هر سازمانی بخش‌هایی دارد که حضور فیزیکی افراد ضروری است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی هر سازمانی برای پاسخگویی به مشتریان لازم است که در شرکت حضور داشته باشند. این مساله تا پیش از ارائه سیستم‌های تلفن ابری به بازار کسب و کارها، محدودیت بزرگی برای این نوع تیم‌ها بود. امروزه با ظهور سیستم تلفن ثابت ابری (Cloud) این محدودیت‌ها نیز برطرف شده است. سیستم تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا تیم پشتیبانی بتواند با استفاده از آن بدون محدودیت جغرافیایی از هر نقطه‌ای به تماس‌ها پاسخ‌ دهد و هیچ تماسی را از دست ندهند.

 

بخوانید
تلفن ثابت نسل جدید

در دنیای امروز، به کارگیری نیروی دورکار به اکوسیستم و سلامتی افراد جامعه نیز کمک می‌کند. با استفاده از ابزارهای ارتباطی و سیستم تلفن ثابت سازمانی ابری، رفت و آمد افراد کاهش می‌یابد و در نتیجه آلودگی هوا و ترافیک کاهش می‌یابد.این روزها در کشور ما نگرانی مردم در مورد کرونا ویروس روز به روز در حال افزایش است. در این شرایط همانطور که پزشکان توصیه کرده‌اند، بهتر است از رفت و آمدهای غیر ضروری در خیابان‌ها و معابر خودداری کنید و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید. سیستم تلفن ثابت سازمانی، این امکان را به کارمندان می‌دهد تا بتوانند از هر جایی که هستند به تماس‌های مشتریان پاسخ دهند و با شرکت خود در ارتباط باشند.

رایگان در خبرنامه ما عضو شوید

به روز باشید !

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

شماره خود را وارد کنید تا رایگان با شما تماس بگیریم