نقش مرکز تلفن دیجیتال در کسب و کار ها – قسمت اول

به اشتراک بزارید :

در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید

به راحتی می توان گفت که نسل جدید تلفن های ثابت ، تحولی عظیم را در عصر ارتباطات ایجاد کرد. این فناوری نه تنها هزینه ها را برای سازمان ها و ادارات کاهش داد، بلکه توانست عبارت “دهکده جهانی” را برای تمام مردم جهان معنی بخشد. امروزه دیگر تمامی شغل ها و اصناف به این امر پی برده اند که برای کاهش هزینه های خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود باید با فناوری های روز دنیا پیش بروند. به همین دلیل تقریبا بیشتر تجارت ها و صنایع از فناوری تلفن گویای رایان باربد استفاده می کنند. در این مطلب دو بخشی می خواهیم به شما نشان دهیم که فناوری تلفن ثابت اینترنتی، تقریبا برای تمامی اصناف و مشاغل کابرد دارد.

تلفن ثابت رایان باربد برای مرکز اطلاعات املاک

یکی از موارد استفاده تلفن گویا در بنگاه ها و آژانسهای املاک و مستغلات می باشد. از مزایای استفاده سیستم تلفن گویا در آژانسهای املاک :

  • پاسخگویی ۲۴ ساعته به متقاضیان جستجوی ملک به این صورت که بر اساس پارامترهای مورد نظر مانند منطق، قیمت، رهن یا اجاره،متراژ و … ملک مورد نظر را جستجو کند و برای مشاور مربوط به آن مورد پیغام یا سفارش ثبت نماد. (جستجوی ملک)
  • امکان ثبت ملک بصورت تلفنی برای هر مشاور (سپردن ملک)

تلفن ثابت رایان باربد شرکتهای مسافربری هواپیمایی، آژانسهای مسافرتی و هتلها

در زیر چند نمونه از مزایا و قابلیتهای استفاده از مرکز تلفن دیجیتال یا pbx در اختیار آژانسهای مسافرتی و تورسیتی میگذارد ذکر شده است:

  • پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان و تماسها
  • برقراری ارتباط با اپراتورهای (Agent) هر بخش بصورت اتوماتیک
  • امکان ثبت تعرفه و اطلاعات تورهای مسافرتی
  • امکان ثبت و اعلام قیمت بلیط ها
  • رزرو تلفنی هتل
  • معرفی نزدیکترین هتل به تماس گیرندگان بر اساس کد تلفن شهرها
  • اعلام برنامه زمانی پروازها
  • ثبت انتقادات و پیشنهادات مشتریان
بخوانید
مزایای خرید تلفن ثابت آسیاتک نسبت به سایر اپراتورها

تلفن ثابت رایان باربد برای مراکز پشتیبانی، فوریتهای امدادی و اطلاع رسانی (پلیس،۱۱۸،۱۱۹)

چند نمونه از امکاناتی که تلفن ثابت اینترنتی و مرکز تلفن دیجیتال ابری رایان باربد می توانند در اختیار سازمانها قراردهند به شرح زیر است:

  • امکان تعریف اپراتورها و الگوریتم تقسیم تماسهای ورودی برای هر اپراتور
  • امکان اعلام برخی از اطلاعات بصورت گویا مانند شماره های تلفن و … مانند مراکز ۱۱۸ و ۱۱۹ و …
  • امکان ضبط کلیه مکالمات برای مراکز حفاظتی یا اورژانسی
  • ارائه گزارشات متنوع از عملکرد سیستم و اپراتورهای سازمان در امر پاسخگویی تماسها

مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاهها

سیستمهای تلفن ثابت و مرکز تلفن دیجیتال امروزه بطور گسترده ای در بیمارستانها و مراکز بهداشتی استفاده می شوند.این سیستمها می توانند چنین امکاناتی را برای مراکز و مشتریان فراهم سازند:

  • برقراری ارتباط با واحدهای مختلف
  • اعلام برنامه زمانی خدمات دهی مراکز
  • امکان پیگیری وضعیت و نتیجه آزمایشات
  • رزرو وقت از طریق تلفن گویا
  • مشاوره پزشکی و …

رایگان در خبرنامه ما عضو شوید

به روز باشید !

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

شماره خود را وارد کنید تا رایگان با شما تماس بگیریم