دورکاری
اولین و مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای دورکاری بستر تلفن ثابت می باشد . بستری که بتواند به راحتی تلفن های ورودی شرکت را بین کارشناسان توزیع نموده و این امکان را به کارشناسان ما بدهد که بدون داشتن زیرساختهای فنی پیچیده به تلفن های ورودی شرکت پاسخ داد و یا آن را ببینید دیگر انتقال دهد.
در ادامه بسیار مهم است که کارکنان ما برای تماس با مشتریان یا مشترکین ما بتوانند از تلفن های شرکت استفاده کنند.
و اما مهمترین بخش نظارت بر عملکرد سیستم دورکاری ما می باشد که بتوانیم تلفن های ورودی و خروجی را نظارت نموده و عملکرد کارکنان خود را بررسی کنیم.
مساله مهتر در بحث ارتباط تلفنی بستر مورد استفاده کارکنان می باشد، ما باید از بستری استفاده کنیم که هزینه اضافی بر عهده کارکنان شرکت در هنگام استفاده از دورکاری ایجاد نکند.
امروزه تمامی افراد جامعه از یک گوشی هوشمند و یک رایانه شخصی در منزل برخوردار هستند و زیر زیرساخت دورکاری باید به گونه ای باشد که حتی بتوان با استفاده از یک گوشی هوشمند نیز بتوان به صورت دورکاری مشغول به کار شد .
دومین نکته و مسئله مهم در زیرساخت دورکاری استفاده از فضای مناسب برای شیر کردن اطلاعات و انتقال آن بین پرسنل می باشد.
این فضا باید به صورتی باشد که بتواند علاوه بر ایجاد دسترسیهای متناسب بر حسب نوع کار پرسنل امنیت اطلاعات موجود را نیز حفظ نماید.
این زیرساخت میتواند به صورت ابری و یا به صورت لوکالی در محیط دفتر ا یجاد شود.
استفاده از فضاهای ابری داخلی و خارجی این امکان را برای شما فراهم می آورد که بدون نیاز به صرف هزینه های بالا اطلاعات را با دسته بندی و سطح دسترسی مختلف ایجاد نموده و بین همکاران خود share نمایید.
مشاوران ما همیشه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می باشد ، با ما تماس بگیرید » ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۰۳