زیرساخت‌های مورد نیاز برای یک دور کاری خوب چیست ?

به اشتراک بزارید :

در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید

اولین و مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای دورکاری بستر تلفن ثابت می باشد .  بستری که بتواند به راحتی تلفن های ورودی شرکت را بین کارشناسان توزیع نموده و این امکان را به کارشناسان ما بدهد که بدون داشتن زیرساخت‌های فنی پیچیده به تلفن های ورودی شرکت پاسخ داد و یا آن را ببینید دیگر انتقال دهد

 در ادامه  بسیار مهم است که کارکنان ما برای تماس با مشتریان یا مشترکین ما بتوانند از تلفن های شرکت استفاده کنند

 و اما مهمترین بخش نظارت بر عملکرد سیستم دورکاری ما می باشد که بتوانیم تلفن های ورودی و خروجی را نظارت نموده و عملکرد کارکنان خود را بررسی کنیم

 مساله مهتر در بحث ارتباط تلفنی بستر مورد استفاده کارکنان می باشد، ما باید از بستری استفاده کنیم که هزینه اضافی بر عهده کارکنان شرکت در هنگام استفاده از دورکاری ایجاد نکند . 

 امروزه تمامی افراد جامعه از یک گوشی هوشمند و یک رایانه شخصی در منزل برخوردار هستند و زیر زیرساخت دورکاری باید به گونه ای باشد که حتی بتوان با استفاده از یک گوشی هوشمند نیز بتوان به صورت دورکاری مشغول به کار شد 

 دومین نکته و مسئله مهم در زیرساخت دورکاری استفاده از فضای مناسب برای شیر کردن اطلاعات و انتقال آن بین پرسنل می باشد

 این فضا باید به صورتی باشد که بتواند علاوه بر ایجاد دسترسی‌های متناسب بر حسب نوع کار پرسنل امنیت اطلاعات موجود را نیز حفظ نماید

 این زیرساخت می‌تواند به صورت ابری و یا به صورت لوکالی در محیط دفتر ایجاد شود

بسیاری از شرکت ها بر این باورند که برای دارا بودن یک سیستم دورکاری خوب حتما باید نرم افزار crm استفاده نمود تا بتوان ارتباط خوبی از نظر اطلاعات و دریافت اطلاعات مشتری در آن ایجاد کرد هم اکنون شرکت های فراوانی وجود دارند که بدون استفاده از crm مشغول به کار هستند.

 مشاوران ما همیشه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می باشد

بخوانید
تلفن اینترنتی چیست؟

رایگان در خبرنامه ما عضو شوید

به روز باشید !

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

شماره خود را وارد کنید تا رایگان با شما تماس بگیریم