اطلاعیه کیفی ۱۵۲ – شرایط استفاده از تلفن ثابت آسیاتل

به اشتراک بزارید :

در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید

به اطلاع مشترکین عزیز میرساند:

*** متاسفانه ارائه خدمات سیستم تلفن ابری از شهریورماه در دیتا سنتر آسیاتک امکانپذیر نمیباشد و فقط میبایست خطوط تلفن به صورت لوکالی و در محل مشتری نصب و فعال گردد.
با توجه به اتمام مهلت انتقال سرویس تا پایان مرداد ماه خواهشمند است نسبت به انتقال و نصب سرویس در محل اقدام لازم مبذول فرمایید.
کارشناسان رایان باربد در انتقال این سرویس همگام شما خواهند بود.

بخوانید
چرا دورکاری اینقدر در میان کارمندان و کارگزاران محبوب شده است ؟

رایگان در خبرنامه ما عضو شوید

به روز باشید !

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

شماره خود را وارد کنید تا رایگان با شما تماس بگیریم